***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 چطور دلت اومد بری...؟؟؟

 

 

چطور دلت اومد بری...بعد هزار تا خاطره ...تاوان چی رو من میدم ...اینجا کنار

پنجره...چطور دلت اومد بری ...چطور تونستی بد بشی ...تو اوج بی کسیم چطور...

تونستی

ساده رد بشی...چطور دلت میاد با من...اینجوری بی مهری کنی...شاید همین الان توام

...داری به من فکر میکنی....چطور دلت اومد که من.... اینجوری تنها بمونم...رفتی سراغ

زندگیت نگفتی شاید نتونم...دلم سبک نشد ازت...دلم هنوز میخواد بیایی ...حتی  با اینکه

میدونم... شاید دیگه منو نخوایی...بزار که راحتت کنم ...از توی رویات نمیرم...میخوام

کنار پنجره...

به یادت آروم بمیرم....

 



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت14:27---27 تير 1391
سلام عالي بودپاسخ:قابلی نداشت!!

mina
ساعت15:39---10 ارديبهشت 1391
salam ba arze poozesh veblage besyar zibae darin vali chon nemishe azashon estefade kard be nazare man kheili bi maze bood.
پاسخ:چرا؟؟؟چون نمیشه مطالبشو کپی کرد،بدرد نمی خوره؟؟؟؟اگه به خاطر اینه همون بهتر که به درد نخور باشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:32 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 7521
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1